09.04.2020
5 клас
Тема: Паралельність і єдність двох світів - світу людини й природи у творі Григора Тютюнника "Дивак"
Мета:
- допомогти учням усвідомити прихований глибокий зміст оповідання;
- розвивати навички осмисленого художнього читання, вміння помічати художні деталі у творі; поглибити вивчене про пейзаж і портрет;
- виховувати доброту, людяність, емоційну чутливість, бажання уважніше придивлятися до природи, помічати і милуватися її проявами, берегти природу.
Паралельність і єдність двох світів — природи і людини — це головний мотив оповідання. Людина повинна усвідомлювати себе невід'ємною органічною часточкою природи. Потрібно вчитися „читати і розуміти книгу природи”. Уміймо розгледіти дивовижну красу і неповторність оточуючого світу, уміймо радіти і захоплюватися.
Перегляньте відеоурок:
Робота з текстом:
1 - знайдіть в оповіданні описи природи (усно).
2- з'ясуйте, які засоби художнього мовлення найчастіше використовує автор і яка їх роль (випишіть у зошит по 3 приклади епітетів,метафор, порівнянь).
3- знайдіть звукові образи в оповіданні.Для чого автор їх використовує?(дайте письмову відповідь).
Напишіть літературний диктант
Бажаю успіху!
Немає коментарів:
Дописати коментар